نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

ضریب نفود بالای پیامک تبلیغاتی

امروزه تبلیغات از طریق تلفن همراه یا همان پیامک تبلیغاتی، به دلیل ضریب نفوذ بالا در میان مردم، به عنوان یک رسانه پرطرفدار در عرصه تبلیغات معرفی شده است. به شکلی که در بین تبلیغات های دیگر مانند بنر و بروشور، پیام های تبلیغاتی تلویزیونی، پوستر وغیره، پیامک تبلیغاتی بیشترین تاثیرگذاری را به دلیل همه گیر بودن دارد. طبق تحقیقات در سال 1390، ضریب نفوذ پیامک تبلیغاتی در کشور با وجود 52 میلیون خط اعتباری و دائمی موبایل حدود 73% گزارش شده است. طی هشت ماه اول سال 1390مقدار 7میلیارد پیامک توسط این مقدار خط مبادله شده است و آمار نشان دهنده توان بسیار بالای این رسانه ارتباطی در بخش تبلیغات بازرگانی می باشد. میزان در آمد دنیا در سال 2015ناشی از پیامک تبلیغاتی چیزی در حدود 20.5 میلیارد دلار است که نشان دهنده بازار بسیار خوب و جهانی این روش است. که طی گزارش گارتنر در سال 2011 در مورد مقدار درآمد ناشی از ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک چند بخش بزرگ از دنیا می توان به : آمریکای شمالی با مقدار 5791میلیون دلار، اروپای غربی با مقدار 5131میلیون دلار، آسیا با مقدار6925 میلیون دلار، باقی جهان با مقدار 2761میلیون دلار می توان اشاره نمود.

ضریب نفود بالای پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۵
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های ارسال مفهوم و منظور به مخاطب می باشد و اثرگذاری بالایی بر مخاطب دارد و از جنبه های مالی بسیار با صرفه تر از تماس های تلفنی است این روش باعث می گردد فرد در هر زمانی که می خواهد صحبت و پیغام خود را به مخاطب برساند و مقدار هزینه ای که برای یک پیامک یا همان اس ام اس ارسال می شود بسیار پایین تر شده و از نظر مقدار هزینه ای پایین تر تمایل افراد به برقراری ارتباط با پیامک بیشتر شده است.

اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۰
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

سامانه ارسال پیام کوتاه دارای امکانات زیادی است که که در مطالب قبلی به آن ها اشاره شد از جمله مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه جنبه تبلیغاتی جهت محصولات و خدمات ارائه شده توسط صاحبان کسب و کار است. یکی از مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه سنجش مقدار تاثیر پیامک تبلیغاتی و یا ارزیابی محصول توسط مخاطب و مشتریان است. شما به عنوان یک فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات با یک پرسش از مقدار مرغوبیت و محبوبیت کالای خود به تمام مشتریان خود می توانید آماری را کسب کنید و بر فروش بیشتر و ارائه آن درآینده دوباره اقدام کرده یا محصول مورد نظر را از کنار بگذارید و به دنبال ارائه اجناس جدید باشید بنابراین سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند به راحتی جنبه آماری و تحقیقاتی نیز برای شما پیدا کند و با تاثیری که از مخاطب می گیرید کیفیت و نوع فروش خود را تغییر دهید.

بررسی مقدار ارزش تبلیغات با سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۱۷
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت تبلیغات

روش معمول ارسال پیام کوتاه از طریق گوشی همراه و با نگارش پیام و ارسال آن به فرد دیگر امکان پذیر است اما روش های دیگر ارسال پیام کوتاه می تواند ارسال از طریق پیام متنی تلفن و فرستادن به افراد زیادی در بستر اینترنت صورت گیرد که با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه این کار انجام می شود. سامانه ارسال پیام کوتاه همراه با بقیه ابزارهای بازاریابی باعث ایجاد ارتباط موثر بین مصرف کننده و تامین کننده کالا و خدمات می گردد استفاده از پیامک و ارسال از طریق یک سامانه ارسال پیام کوتاه ثابت ایجاد ارتباط زیادتر شده و اطمینان مخاطب بیشتر جلب می گردد. ارتباط داشتن دو سویه بین مخاطب و فرستنده پیام از طریق پنل ارسال پیام کوتاه یاهمان پنل اس ام اس امکان پذیر است. 

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت تبلیغات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۶
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شد مقدار دیده شدن اس ام اس نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است و درصد دیده شدن توسط اس ام اس و پیام کوتاه بسیار بالاتر از انتقال پیام به وسیله اینترنتاست. سامانه ارسال پیام کوتاه راه ارتباطی و مهم برای فروش های بیشتر و فعالیت های همزمان را فراهم می کند. داشتن سامانه ارسال پیام کوتاه به صورت شخصی دارای امتیازات بالایی است که سبب اطمینان و جلب مشتری همیشگی برای محصول و خدمات شما می شود. مخاطب زمانی که از یک شماره مخصوص پیام دریافت کند متوجه شما شده و زودتر جذب می گردد تا این که هر بازه زمانی شماره ناشناسی به اون پیام دهد و تشویق به خرید و یا معرفی محصول خود کند. اعتماد و ایجاد اطمینان رمز اول ماندگاری و جلب مخاطب است. به همین دلیل در اولین مرحله برای اثرگذاری بیشتر، باید یکسامانه ارسال پیام کوتاه خصوصی را برای خود فراهم کنید.

ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ

روش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اس

جذب کردن مشتری به وسیله استفاده از پنل اس ام اس دارای فن خاصی است که هر کسی توانایی آن را ندارد و مهارت داشتن در این زمینه بسیار مهم است. بعضی از مشترکین پنل اس ام اس براین باورند که تبلیغات با این روش نتواسته است سود خوبی را نصیب آن ها نماید و بازدهی قابل قبولی نتوانسته اند دریافت کند اما بسیاری از مشترکین پنل اس ام اس این باور را قبول ندارند و روزانه میلیون های پیام از طریق پنل اس ام اس ارسال می کنند و شاید هزینه های تبلیغات به روش های دیگر را حذف کرده اند تا بتوانند از این روش به تبلیغ بپردازند. علت این دو تفکر چیست؟ تبلیغات روش موثری برای جذب نمودن مشتری و کسب درآمد می باشد این باور را همه پذیرا هستند ولی روش و نحوه تبلیغات است که باعث تفاوت این دو تفکر می گردد. زمانی که شما یک متن طولانی را برای ارسال از طریق پنل اس ام اس انتخاب می کنید قطعا تاثیر کمتری را نسبت به متن کوتاه خواهید دید. در صورتی که متن شما حالت فانتزی و خودمانی تر داشته باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای استفاده از سامانه پنل اس ام اس و بازاریابی با این روش باید مهارت نوشتاری و گفتاری خود را تقویت نموده و روانشناسی فروش را فراگرفته و در متن پیامک خود ایجاد نمایید تا بتوانید بیشترین بازده را از این نحوه تبلیغ به دست آورید.

روش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

کسانی که پنل اس ام اس دارند و تنظیم کننده پیام های تبلیغاتی می باشند باید به نکاتی توجه کرده تا اس ام اس تبلیغاتی و پیام آن ها مورد توجه قرار گیرد. از جمله زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتیباعث کاهش راندمان خواننده خواهد شد زمان خواب و استراحت افراد بسیار مهم است و افراد تمایلی به خواندن پیام های تبلیغاتی را نخواهند داشت بنابراین بهترین زمان ارسال پیام تبلیغاتی می تواند در بازه زمانی صبح و بعد از ظهر باشد. ارسال مکرر پیام تبلیغاتی باعث کاهش خوانده شدن از طرف مخاطب می گردد و بی میلی در خوانده شدن اس ام اس از طرف گیرندگان باعث کاهش کارایی تبلیغ خواهد شد بنابراین سعی کنید تعداد ارسال پیامک تبلیغاتی را کم کنید و وقتی که می خواهید تبلیغ کنید حتی چناچه دارای متن های غیر مشابه می باشید از تکرار آن خود داری کنید باید بدانید تکرار باعث دلزدگی شده هر چقدر هم متن جذاب و خوبی را ارائه کرده باشید ولی بازخورد خوبی به دست نمی آورید و این تبلیغ مکرر به معنای بی بها بودن ارائه خدمات و یا معرفی محصول محسوب می گردد اشتباهی که خیلی از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات مرتکب آن می شوند و صرفا متحمل هزینه ارسال اس ام اس به افراد زیادی خواهند شد.

پیامک های تبلیغاتی و نکات ضروری در ارسال اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۰
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا ایجاد حس خرید در مخاطب می گردد، به نوعی که مخاطب را به شکل سحرانگیزی تحت تاثیر قرار داده و سبب روی آوردن و خرید از سمت او حتی در صورت عدم نیاز می گردد زیرا در صورت خرید نکردن یک نوع حس گناه به دلیل از دست دادن موقعیت خوب خرید کردن با توجه به تخفیف و یا قیمت گذاری ویا ویژگی های خاص آن محصول می گردد و یا یک خلا در نداشتن آن وسیله در او ایجاد می شود که تمام این حس را شما با اطلاع رسانی در پیامک تبلیغاتی خود در او ایجاد نموده اید. یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. اما چگونه روش پیامک تبلیغاتی می تواند به کمک فروش بیاید؟

ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۳
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ب.ظ

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی جهت بازار هدف

بهترین نوع تبلیغات و بازاریابی بخشی است که بازار هدف را نشانه گرفته باشد. تبلیغات بدون هدف گذاری باعث هدر رفت سرمایه بدون اثرگذاری خواهد شد و نتیجه ای بالعکس از آن چیزی را که ما انتظار داشتیم در برخواهد داشت. این قانون در مورد پیامک تبلیغاتی نیز صدق می کند. ممکن است شما هم از جمله افرادی باشید که در ارسال پیامک خود بدون هدف و به شکل رندوم به شماره های مختلفی پیام ارسال کنید این کار باعث می شود بسیاری از دریافت کننده های شما جز بازار هدف نباشند بنابراین شما میزان زیادی از بودجه تبلیغاتی خود را از دست داده اید بدون این که نتیجه مثبتی دریافت کنید. پیامک تبلیغاتی شما می تواند هدفمند باشد در صورتی که شما توانسته باشید بازار هدف و دایره ای از مشتریان را برای خود برپا کنید و تنها پیامک تبلیغاتی خود را صرف این قشر نمائید. با این روش شما توانسته اید فعالیت تبلیغاتی خود را بهینه نمائید.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی جهت بازار هدف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۳
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۷
نیک اس ام اس پنل اس ام اس