نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند. بنابراین این بخش نشان می دهد که شما باید کلمات شروع کننده خود را به شکل جذاب قرار دهید تا بقیه متن پیامک از طرف مخاطب شما خوانده شود. در بخش اول پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات تکراری و روزمره و یا کلمات مخصوص شروع نامه های اداری مانند باسلام و احترام، اعضای محترم و… استفاده نکنید. بهتر است با چند کلمه از صنف و یا بخشی که مرتبط به آن می خواهید تبلیغ کنید آغاز کنید مثلا تعطیلات به کجا بریم؟ دوست من! رایانه ات مشکل پیدا کرده؟ و… این نحوه آغاز کردن پیامک تبلیغاتی، بیشتر جلب توجه می کند.

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

ادامه متن پیامک تبلیغاتی : ادامه متن پیامک تبلیغاتی نیز باید آنقدر دارای جذابیت باشد تا مخاطب را در خواندن مصمم نگه دارد. معمولا پیامک تبلیغاتی یک پیام هفتاد کاراکتری است بنابراین باید بدانید زیاد نمی توانید توضیح دهید و بازه کلماتی محدودی دارید و باید به نحو احسن از آن استفاده کنید. در این بخش اصل مطلب توضیح داده می شود نام محصول و یا خدمتی که قرار است ارائه کنید و یا میزان تخفیف و جشنواری خریدی که قرار است مشتریان در آن شرکت کنند گفته می شود. منظور از نوشتن و نگارش متن استفاده از جملات دقیق با افعال و فاعل ها بجا نیست بلکه در طراحی متن پیامک تبلیغاتی خود نیازی نیست تمام قواعد ادبیات فارسی رعایت شود بلکه این کاراکتر محدود به شما اجازه هر نوع نوشتاری را نمی دهد باید در یک یا دو خطی که اجازه ارتباط با مشتری را دارید در حد چند کلمه و یا عدد مشتری را به سرعت جذب کنید.
پایان متن پیامک تبلیغاتی : چناچه مخاطب شما به پایان پیامک تبلیغاتی برسد و آن را تا انتها بخواند یعنی شما تقریبا به موفقیت دست پیدا کرده اید تا اطلاع رسانی کاملی نسبت به محصول ویا خدمات خود داشته باشید. برای ارتباط موثر تر و بیشتر در آخر پیامک می توانید آدرس سایت خود و یا شماره تماس خود را قرار دهید. 


منبع: سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی