سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی
کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند. بنابراین این بخش نشان می دهد که شما باید کلمات شروع کننده خود را به شکل جذاب قرار دهید تا بقیه متن پیامک از طرف مخاطب شما خوانده شود. در بخش اول پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات تکراری و روزمره و یا کلمات مخصوص شروع نامه های اداری مانند باسلام و احترام، اعضای محترم و… استفاده نکنید. بهتر است با چند کلمه از صنف و یا بخشی که مرتبط به آن می خواهید تبلیغ کنید آغاز کنید مثلا تعطیلات به کجا بریم؟ دوست من! رایانه ات مشکل پیدا کرده؟ و… این نحوه آغاز کردن پیامک تبلیغاتی، بیشتر جلب توجه می کند.
پایان متن پیامک تبلیغاتی : چناچه مخاطب شما به پایان پیامک تبلیغاتی برسد و آن را تا انتها بخواند یعنی شما تقریبا به موفقیت دست پیدا کرده اید تا اطلاع رسانی کاملی نسبت به محصول ویا خدمات خود داشته باشید. برای ارتباط موثر تر و بیشتر در آخر پیامک می توانید آدرس سایت خود و یا شماره تماس خود را قرار دهید.
منبع: سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی
پنل اس ام اس سامانه پیامک پنل پیامک پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس رایگان سامانه ارسال پیامک
ارسال اس ام اس رایگان رایگان اس ام اس اس ام اس انبوه پیامک انبوه سامانه ارسال پیام کوتاه
ارسال پیامک پنل sms سامانه ارسال پیامک انبوه ارسال اس ام اس مرکز تلفن