نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید و هر چقدر پیام و نوع تبلیغات شما هدف دارتر و تامین کننده نیاز مخاطبان باشد سریع تر و با اثر بیشتر بازاریابی و تبلیغات روبه رو خواهید شد. اما باید در نظر داشت برنامه ریزی و زمان بندی جهت تاثیرگذاری بهتر باعث می گردد که افراد به اهدافی که دارند زودتر دست پیدا کنند و مقدار تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی زودتر نمود پیدا کند.

آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری

    زمان بندی برای آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما خیلی زودتر از زمان موردنظر باشد احتمال فراموشی افراد بیشتر است و خیلی زود به حیطه فراموشی سپرده شده و از میزان اثرگذاری آن کاسته می شود. به طور مثال یک پیامک تبلیغاتی جهت یک تخفیف و یا مراسم خاص را چند ماه زودتر ارسال کنید به حتم افراد زیادی آن را به ذهن نخواهند سپرد و این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی بی اثر خواهد بود. اگر قرار است برنامه مشخصی در آخر هفته رخ دهد چند روز قبل باید به ارسال پیام پرداخت ولی اگر یک رویداد بزرگ را می خواهید تبلیغ کنید مثلا افتتاح یک فروشگاه می توانید به صورت هفته یا ماه شمار این کار را انجام دهید. اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما بیش از اندازه زود باشد نیز دچار مشکل خواهید شد زیرا شاید نتوانید به آن چه می خواهید دست پیدا کنید و در ایجاد تعهداتی که در قبال ارسال پیامک تبلیغاتیو معرفی دارید دچار مشکل شوید بنابراین سنجش و زمان بندی با توجه به کسب و کار و نوع پیامک تبلیغاتی ارتباط دارد.
تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی باید ایجاد و ارسال شود نباید زیاد باشد مثلا حداقل هفته ای دو بار یا کمتر البته به غیر از تبلیغاتی که معرف تخفیف در روز خاصی بوده و یا به این شکل هستند. ارسال زیاد و مکرر پیامک تبلیغاتی باعث عادی شدن و از بین رفتن میزان اثر گذاری می شود باید به نحوی پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود که مخاطب با خواندن آن نیاز خود رفع کند و باید این حس در مخاطبان القا شود که در صورت نخواندن و پاسخ ندادن به آن چیز مهمی را از دست خواهند داد


منبع: آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری




پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی