پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردی و…؟
زمانی که تبلیغات یک شرکت از روش های مانند تبلیغات تیزری و بیلبوردی به عنوان یک تبلیغات همه گیر صورت می پذیرد عوامل بسیاری درگیر آن می شوند تا آن اثرگذاری مطلوبی داشته باشد. اما سوال اصلی این است که روش های تبلیغاتی به صورت پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی کدامیک از این روش ها بیشترین اثر را دارد؟ روش های تبلیغاتی به صورت سازه های طراحی و گرافیکی شده مانند بیلبورد ها، استند ها و… پس از این که به روش خلاقانه و به شکل نویی مراحل طراحی، گرافیک و چاپ را پشت سرگذاشت نوبت به مکان نصب آن می رسد و باید فضا و مکانی را انتخاب کرد که جز بخش های شلوغ و پر ترافیک منطقه باشد و در معرض دید بیشتری قرار گیرند، همین طور قیمت ساخت این سازه ها بسته به نوع طراحی و مکانی که نصب خواهند شد تغییر می کند. پس از نصب نیز نمی توان به طور دقیق مقدار اثرگذاری آن را اندازه گرفت و متغیرها و فاکتورهای زیادی در آن دخیل هستند. اگر چه این فاکتورها به شکل مستقیمی بر افراد تاثیر دارند ولی هیچ گاه نمی توان آن ها را به درستی اندازه گیری نمود.
برخی عوامل از جمله سلایق افراد و جامعه، مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی در طول زمانی که تابلوهای تبلیغاتی را روی آن نصب می گردد باعث بی توجهی به آن شده و با این همه هزینه اثری نداشته باشد در صورتی که پیامک تبلیغاتی نسبت به این روش تبلیغاتی در برگیرنده افراد زیادی خواهد بود که با توجه به فاصله زمانی و مکانی نیز تمام اهداف آن¬ها را پوشش خواهد داد.
ترجیح استفاده از پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردی و…
ترجیح استفاده از پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردی و… سوالی است که پاسخ آن ترجیح صد درصدی استفاده از پیامک تبلیغاتی به دلایلی همچون قیمت به صرفه و پایین این نوع تبلیغ، همه گیر بودن و استفاده از این روش برای انواع تبلیغات و… می باشد. میزان اثرگذاری این نوع تبلیغات قابل اندازه گیری و آمارگیری می باشد و کمک بزرگی برای شغل و حرفه مورد نظر خواهد کرد، در صورتی که همان طور که گفته شد تبلیغات دیگر مانند تبلیغات تلویزیونی و استندها و بیلبورد¬ها با توجه به هزینه های بالای تبلیغات آن قابل اندازه گیری دقیق نیستند و به اندازه پیامک تبلیغاتی نمی توانند افراد جامعه را شامل شوند. طبق تحقیقات صورت گرفته حدود 95% پیامک تبلیغاتی از طرف مخاطبان خوانده می شود. به وسیله تبلیغات پیامکی دست شرکت برای انجام بسیاری از حرکت های نوین جهت معرفی و تبلیغ خود باز خواهد بود. در این روش تبلیغاتی بیش از نود درصد جامعه خواننده آن هستند می توان طبق سلایق و براساس رده سنی مختلف مخاطبین را با هزینه¬هایی کمتر از دیگر تبلیغات طراحی کرد.
با روش پیامکی و با خرید یک پنل اس ام اس شما می توانید جامعه هدف خود را به طور کامل پوشش دهید، در صورتی که تبلیغاتی مانند بیلبوردها و استندها تنها عده محدودی می توانند آن ها را ببینند. بنابراین تبلیغات از طریق روش های پیامکی از نظر کیفیت و هم چنین از نظر کمیت نسبت به دیگر تبلیغات ارجحیت دارد.
منبع: پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردی و…؟
پنل اس ام اس سامانه پیامک پنل پیامک پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس رایگان سامانه ارسال پیامک
ارسال اس ام اس رایگان رایگان اس ام اس اس ام اس انبوه پیامک انبوه سامانه ارسال پیام کوتاه
ارسال پیامک پنل sms سامانه ارسال پیامک انبوه ارسال اس ام اس مرکز تلفن