نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران

پیامک دیگر تنها وسیله ای جهت ارسال و دریافت پیام میان استفاده کنندگان تلفن همراه نیست و موارد استفاده مختلفی برای آن تعریف شده است. اس ام اس از جمله راه های مفید جهت ارتباط اداره ها ، سازمان ها ، بانک ها، بیمه ها، دانشگاه ها، شرکت ها و فروشگاه ها و…. با مشتریان و مخاطبان خود است. برای مثال جمله کاربردهای پنل اس ام اس را می توان به اعلام نمرات به دانشجویان، ارسال خبرنامه ها در دانشگاه ها و موسسات عالی عنوان کرد و یا اعلام قیمت محصولات به نمایندگان، اعلام جلسات کاری با همکاران و سازمان های دیگر از جمله کاربردهای پنل های پیام انبوه عنوان کرد.

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۸
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ

تاریخچه مرکز تماس

در مورد تاریخچه مرکز تماس به شکل دقیق باید گفت، اولین مرکز تماس به شکل رسمی در سال ۱۹۸۳ در شهر بیرمنگهام و درکشور انگلستان راه اندازی شد ولی در واقع در مورد تاریخچه مرکز تماس به شکل غیر رسمی باید گفت اولین مرکز تماس به دهه شصت میلادی با عنوان (PABX) (Private automated business exchange) بر می گردد و سپس با وسعت گرفتن بازه های خدماتی و پشتیبانی در سازمان ها، ادارات و هم چنین همه گیر شده تلفن به شکل خصوصی سبب شد که این بخش به طور وسیع در دنیا رونق پیدا کند و به شکل مرکز تماس کنونی در آید که این بخش امروزه جز لاینفک بسیاری از ارگان ها، شرکت ها و ادارات در تمام دنیا محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۷
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از تلفن موبایل بیشتر از افرادی است که از خطوط ثابت استفاده می کنند. درایران نیز شاهد این رشد روزافزون و استفاده از موبایل بوده ایم به شکلی که طی تحقیقات صورت گرفته در سال 1387 مقدار ضریب نفوذ موبایل به حدود 52 درصد رسیده است. در واقع تلفن همراه به عنوان بخش جدید ارتباطی جهت بازاریابی به شکل فرد به فرد امکانات مناسبی را فراهم نموده است که باعث برقراری ارتباطات موثرتری در جهت بازارهای هدف به شکل دو طرفه میان مشتریان و بازاریابان شده است بنابراین پیامک تبلیغاتی به عنوان یک بخش بسیار موثر جهت بازاریابی شناخته می شود.

نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی ومیزان ضریب نفوذ در ایران


با توجه به جذابیت و کاربرد زیادی این بخش از بازاریابی مهم است که بدانیم مصرف کنندگان نسبت به پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به تلفن همراهشان چه نگرشی دارند البته باید گفت امروزه تلفن همراه در ایران بسیار پرکاربرد شده است و جز وسایل لاینفک هر فرد بالغ محسوب می شود و بنابراین میزان تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

    تحقیقات میزان اثرگذاری استفاده پیامک تبلیغاتی در کشور ژاپن

تحقیقات در کشور ژاپن به عنوان یک کشور پیشرفته از نظر ارتباطات و فناوری نشان داد که بازاریاب ها می توانند به وسیله برنامه های جامعی تبلیغاتی در تلفن همراه به شکل پیامک تبلیغاتی با اهداف بزرگی همچون ایجاد پایگاه های بزرگ از مشتریان بالقوه فراهم آورده و درک بهتری نسبت به مشتریان از روش کاوش داده ها و تهیه تبلیغات فراهم کنند که به این وسیله می توانند گروه خاص از مشتریان خود را مورد هدف گذاشته و میزان اثربخشی برنامه های تبلیغاتی خود را بسنجند. بازاریابان با این روش می توانند به وسیله پیامک تبلیغاتی پیشنهاد درستی را در یک زمان مناسب به مصرف کننده انتقال داده و اثر مساعدتری را از آن ببینند. از آنجایی که این رسانه و این روش اطلاع رسانی( پیامک تبلیغاتی ) به شکل شخصی است توجه فوری مصرف کننده را جلب خود می کند. در این کشور در ضمن مطالعه ای نشان داده شد پیامک تبلیغاتی، 50% موفق تر از تلویزیون و 130% موفق تر از رادیو عمل می کند و از آن ها اثر گذارتر می باشد.


منبع: نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران



پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

مقدار هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

مقدار هزینه ارسال پیام کوتاه در زمان انتخاب افراد جهت خرید پنل اس ام اس بسیار مهم است. مقدار ارائه خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم هزینه به دو قسمت تقسیم می شود یکی براساس مقدار اعتبار و دیگری براساس تعداد پیام کوتاه. خرید پنل اس ام اس براساس مقدار اعتبار به این شکل می باشد که فرد با خرید شارژ و در ازای مبلغی و با کسر هزینه به ازای هر پیامک ارسالی از مقدار اعتبار کسر می گردد. در روش دوم شما به ازای تعداد مشخصی پیامک پنل را خرید می کنید. مثلا تعداد 2000 پیامک را خریداری می کند با ارسال هر پیامک از مقدار و تعداد اعتبارش کاسته می گردد. البته هزینه های جانبی دیگر مانند خدماتی چون تنظیمات و پشتیبانی می باشد. برخی فروشندگان و ارائه کنندگان پیام کوتاه مشتری با ارائه روشی به نام حداقل خرید به فروش پنل اس ام اس و اعتبار می پردازند مثلا با حداقل 1000 اعتبار یا بیشتر خرید امکان پذیر است. برخی از ارائه دهندگان پیام کوتاه دارای بسته های پیام کوتاه با تاریخ انقضا می باشند مثلا بسته 5000 تایی پیامک در زمان سه ماهه، چناچه در این بازه زمانی این مقدار مصرف نشود باطل می شود. بنابراین قبل از خرید پنل اس ام اس جهت استفاده از پیامک انبوه از این بخش ها اطلاعات کاملی را از ارائه دهندگان پیامک بخواهید.

مقدار هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۸
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟

شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و … پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص داشته اید ولی بخشی از پیام های شما به مشتریان خود نرسیده است علت ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی بسیار زیاد است از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه

پنل اس ام اس دیگر یکی از لوازم ضروری برای افرادی است که دارای مخاطبان و مشتریان زیادی می باشند و لزوم استفاده از پنل اس ام اس در مطالب قبلی عنوان شد. اما ارسال اس ام اس از یک پنل اس ام اس چگونه است ارسال پیامک از طریق اینترنت صورت می گیرد و به تلفن همراه عده زیادی از مردم با استفاده از یک کلیک انجام می شود.


پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه


    پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه مرغوب و با کیفیت

ارسال پیامک انبوه را می توان به روش های گوناگونی بنا بر نوع سازمان و مرکز ارسال کننده برای اهداف خاص انجام داد. برخی مراکز ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل اس ام اس را جهت هدف بازاریابی و تبلیغاتی، یا قصد هشدار و یا بحث اطلاع رسانی می باشد. هزینه و هم چنین کیفیت نوع خدمات ارسال پیامک انبوه با هم متفاوت است. کیفیت خدمات از آن قسمت می تواند برای شما آشکار گردد کهپیامک انبوه شما به دست بسیاری از مخاطبان نرسیده و دریافت کننده اعلام نارضایتی از نوع اطلاع رسانی شما داشته اند بنابراین از نظر کیفیت و خدمات ارائه دهنده پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوهباید از قبل اطلاع داشته باشید. مراکز یا سازمان هایی که باید کیفیت خیلی خوبی برای ارسال پیامک داشته باشند و مخاطبان را با هشدار سریع و یا اطلاع رسانی به موقع آماده سازی کنند باید سعی در استفاده از پنل های اس ام اس مرغوب نمایند. مثلا مدرسه یا دانشگاهی را در نظر بگیرید که قصد تغییر برنامه زمانی کلاس ها را به دانش آموزان و یا دانشجویان خود را دارد با استفاده از یک پنل اس ام اس مرغوب است که این اطمینان برای مخاطب و همچنین خود مرکز ایجاد می گردد که تمام پیام های آن ها به دست مخاطبین رسیده و اطلاع رسانی درستی انجام شده است وگرنه با انجام یک اطلاع رسانی ناقص عملا کارایی پنل اس ام اس شما زیر سوال می رود و نحوه اگاهی و اطلاع رسانی خود را باید تغییر داده و به شکل تماس تلفنی به افراد زیادی جایگزین کنید که در بعضی مواقع عملا ممکن نیست.

منبع: پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه



پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

سامانه ارسال پیام کوتاه

سامانه ارسال پیام کوتاه

اس ام اس، کوتاه شده عبارت سرویس پیام کوتاه می باشد به عبارت دیگر، اس ام اس روشی جهت ارتباط است، که به وسیله تلفن همراه از یک کامپیوتر و یا به شکل دستی توسط سامانه ارسال پیام کوتاهبه تلفن های همراه ارسال می شود. علت نام گذاری پیام کوتاه به دلیل کاراکتر کوتاه آن می باشد که دارای 160حرف که شامل حروف، اعداد و نشانه هایی در الفبای لاتین می باشد. موبایل شما به شکل مداوم حتی زمانی که در حال مکالمه تلفنی نیستید درحال دریافت و ارسال اطلاعات می باشد. سامانه ارسال پیام کوتاه اجازه ارسال انبوه اس ام اس را از طریق کامپیوتر برای شما بوجود می آورد. طبق آمار گرفته شده مقدار میانگین حدود نوزده هزار و سیصد پیام کوتاه در هر ثانیه ارسال می شود که نشان دهنده مقدار بالای سود آوری از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد.

سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

سامانه ارسال پیام کوتاه تنها جنبه اطلاع رسانی و آگاهی رساندن ندارد بلکه به شیوه مناسب می توان از آن جهت بازاریابی استفاده کرد. شما با تهیه یک سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بازاریابی مفیدی برای محصولات خود داشته باشید. زمانی که شما تبلیغ مورد نظر آماده کردید زمان و تکرار آن را سنجیدید حالا نوبت استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه است تا پیام های تبلیغاتی خود را به شکل زمان بندی شده و تایید شده ارسال کنید. شما در آخر هر پیام می توانید عبارت این پیام را به دوستان خود ارسال کنید را قرار دهید با این روش می توانید پیامک تبلیغاتی و بازاریابی زنجیره واری را با ارسال یک پیام به افراد مورد نظر داشته باشید. ارسال این شکل پیام باعث اهمیت پیدا کردن آن می شود به طوری که حتی از پیام ارسالی شما بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند. بنابراین این بخش نشان می دهد که شما باید کلمات شروع کننده خود را به شکل جذاب قرار دهید تا بقیه متن پیامک از طرف مخاطب شما خوانده شود. در بخش اول پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات تکراری و روزمره و یا کلمات مخصوص شروع نامه های اداری مانند باسلام و احترام، اعضای محترم و… استفاده نکنید. بهتر است با چند کلمه از صنف و یا بخشی که مرتبط به آن می خواهید تبلیغ کنید آغاز کنید مثلا تعطیلات به کجا بریم؟ دوست من! رایانه ات مشکل پیدا کرده؟ و… این نحوه آغاز کردن پیامک تبلیغاتی، بیشتر جلب توجه می کند.

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۵
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

همه افراد علاقه مند هستند که دارای کسب و کار پر رونق باشند و از میزان فروش و یا خدماتی که ارائه می دهند سود دهی بالایی نصیبشان شود و التزام این عمل، یافتن مشتری می باشد. برای این منظور راه های زیادی از جمله عرضه محصولات با کیفیت، تخفیف، دسترسی آسان و… وجود دارد ولی از بین همه این موارد، بازاریابی و تبلیغات مهم ترین بخش برای ایجاد کسب و کار موفق می باشد. روش های موثر تبلیغات باعث می شود که افراد و مشتریان زیادی به سمت شما بیایند و این عمل باعث شناخته شدن و فروش بیشتر می گردد اما در این بین باید دنبال تبلیغاتی بود که با کمترین هزینه، بیشترین سوددهی را داشته باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از موفق ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات و انواع بازاریابی می باشد که تاثیر گذاری بسیاری بالای دارد.

پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس