نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

استفاده از پنل اس ام اس به عنوان ابزاری موثر در ارتباطات و اطلاع رسانی در جهان می باشد. یکی از موثرترین و مهم ترین ابزار نوین ارتباطی و اطلاعاتی در عصر کنونی که کاربرد های گسترده ای در میان قشر وسیع و گسترده ای از مردم جامعه امروزی ایجاد کرده است، تلفن همراه و سرویس های پیام کوتاه از جمله پنل اس ام اس و سامانه های ارسال پیام کوتاه می باشد. پنل اس ام اس پروتکلی است که امکان ارسال پیام به صورت متن به تلفن های همراه بدون نیاز به سیم کارت های اعتباری و دائمی را ایجاد نموده است. این پیغام به صورت متنی کوتاه می باشد که دارای 160حرف جهت پیامک های لاتین و مقدار حدود 70 حرف جهت زبان های غیر لاتین می باشد. فناوری پیامک در سال 1990 در اروپا ایجاد شد و در سال 1998 به تکامل خود رسید. سرویس پیامک در ایران در سال 1381 وارد شد و امروزه به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از پنل اس ام اس به عنوان ابزاری موثر در ارتباطات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۹
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های اصلی فروش، تبلیغات است و طبق آمار کارشناسان بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی، پیامک تبلیغاتی بهترین و پربازده ترین نوع بازاریابی و تبلیغ است. میزان بازدهی پیامک تبلیغاتی به عواملی از جمله نگارش متن تاثیرگذار، ارسال پیام در زمان مناسب و تکرار به حد آشنایی و دیده شدن پیام و تبلیغات شما تاثیر دارد. اما یکی از روش های موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی این است که در بخش انتهایی متن پیامک تبلیغاتی خود گزینه ای را برای ارتباط بیشتر مخاطب با خودتان قرار دهید تا خواننده پیام، برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به سمت شما رجوع کند. همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم متن پیامک تبلیغاتی از سه بخش ابتدایی، متن اصلی و بخش انتهایی یا همان آدرس دهی تشکیل شده است. در قسمت آخر می توان روش هایی بکار برد تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر این امکان را داشته باشد که به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ

نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس

نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس

نگارش محتوای موفق در پیامک های پنل اس ام اس یکی از مهم ترین دلایل ماندگاری و تاثیرگذاری این بخش محسوب می شود. پنل اس ام اس یکی از راه های ارتباطی با تعداد زیادی از افراد می باشد. بنابراین باید متن و محتوای پیامک های پنل اس ام اس تمام افراد و با سلایق متفاوت را تحت تاثیر قرار دهد. اولین کلمات یک پیامک در جلب توجه مخاطبان بسیار مهم است. اصولا محتوای یک اس ام اسدر حدود هفتاد کاراکتر می باشد و هر چه متن پیامک کمتر باشد، تاثیر گذاری آن بیشتر است. در متن اس ام اس باید از پیام ها و جملات و افعال مثبت استفاده شود. یکی از مهم ترین ویژگی های یک اس ام اس موفق، داشتن تاثیر گذاری بالا بر مخاطبان می باشد. محتوای اس ام اس باید به نحوی باشد که از پیشامد خوب خبر بدهد و حالت خبری شادی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. محتوای پیام باید به شکلی باشد که برای مخاطب ارزشمند تلقی شده و به شکل فرصتی هدیه داده شده به فرد منظور گردد. در پیامک های ارسالی باید از حالت دستوری و امری در جملات جدا خودداری شود.

edit-content-in-sms-panel

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۲
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی

4 اصل مهم درتدوین پیامک تبلیغاتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمام توان خود را برای تبلیغ گذاشته اید ولی نتیجه ای که مورد انتظار است را دریافت نکرده اید. اما واقعا علت چیست؟ باید دنبال دلایل و علل این موضوع بود، شاید یکی از دلایل روش تبلیغاتی است که انتخاب کردیده و نامتناسب بودن آن نسبت به هدف شماست و یا ابزار نامناسبی است که برای این منظور انتخاب کرده اید و یا عدم آگاهی بر مسئله روانشناسی تبلیغات و… است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۸
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

استفاده از پنل اس ام اس روشی مدرن در بازاریابی می باشد. شاید هیچ کسی روزی فکر نمی کرد این بخش ارتباطی به مهم ترین وسیله جهت بازاریابی مبدل گردد. در عصر حاضر پنل اس ام اس نه تنها به عنوان یک وسیله برای بازاریابی تبدیل شده است بلکه همراه با افزایش علم، روزانه به آن بخش ها و امکانات جدیدی اضافه گشته و یکی از نیازهای بشر در این زمینه را رفع می نماید. 

استفاده از پنل اس ام اس روشی مدرن در بازاریابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۹
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

کلید موفقیت به روش تکرار پیامک تبلیغاتی

یکی از رمزهای موفقیت بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی، برقراری ارتباط دو طرفه و به شکل دو سویه است. در صورتی می توانید در این روش بازاریابی موفق باشید که بتوانید با ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت و ایجاد اطمینان در مشتریان، آن ها را به سمت خود جلب نمائید. قبل از هر چیزی باید مشتریان خود را بشناسید انتخاب و گروه بندی کردن مشتریان باعث می گردد وقت و هزینه خود را به هدر نداده به شکل مستقیم مخاطبان خود رادر دسترس داشته باشید و به رفع نیازهای آن ها بپردازید. تعیین و انتخاب هدفمند مشتریان باعث خواهد شد بازار فروش محصول خود را به خوبی بشناسید. متن پیامک تبلیغاتی شما در صورت رعایت قوانین نگارشی می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب ایجاد کند هر چقدر متن ساده و قابل فهم تر باشد و از کلمات کلیدی مفید در آن بیشتر استفاده کرده باشید قطعا بازخورد بهتری از ارسال پیامک تبلیغاتی خود دریافت خواهید نمود.

کلید موفقیت به روش تکرار پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۰
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ق.ظ

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی

در بازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید، نشان می دهید که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی فرستنده در آینده هستید. این روش با رضایت کامل مشتری و مخاطب صورت می گیرد و این اطمینان برای شما وجود دارد که پیامک تبلیغاتی شما در آینده توسط آن ها خوانده می شود و هم چنین با این روش شما لیست جمع آوری شده ای از مشتریان و آمار تقریبا درستی از مصرف کنندگان خود خواهید داشت که می توانید پیشنهادهای ویژه خود را به آن ها در فاصله های زمانی مناسب ارسال کنید.

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۰
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ق.ظ

کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

آیا می توان به وسیله ارسال پیام کوتاه کسب در آمد نمود ؟ آیا ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیری بر فروش خواهد گذاشت؟ این ها سوالاتی است که افراد در دفعه اول استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه با آن مواجه هستند. پاسخ این سوالات را می توان به روشنی داد بله یکی از روش های بسیار موثر جهت کسب درآمد و فروش ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد. چناچه شما در گذشته دارای بازاریابی ناموفقی بوده اید و نتوانسته اید با مقدار بودجه و هزینه ای که صرف آن تبلیغ کرده اید به کسب و کار خود رونق بدهد باید بگوییم بهترین روش امتحان کردن روش ارسال پیامک تبلیغاتی است که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و افزایش فروش را نصیب شما می کند.


کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۹
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و… از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. هزینه کم، همه گیر بودن از جمله مزایای اصلی این نوع تبلیغات است که باعث علاقه مندی استفاده از این نوع بازاریابی شده است. اما آیا استفاده و تکرار پیامک تبلیغاتی باعث اشتیاق و جلب نظر افراد خواهد شد؟ قطعا جواب منفی است. زمانی که شما دارای پیشنهاداتی برای افراد و مخاطبان خود هستید دارای هیجان هستید و دوست دارید زودتر افراد را از نوع محصول خود آگاه کنید ولی آیا ارسال روزانه و آگاه کردن افراد می تواند باعث افزایش علاقه مند کردن به خرید شود.

فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۷
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

عوامل موثر بر اعتبار پیامک تبلیغاتی

در مقالات قبلی در مورد عوامل مختلفی که باعث جذب شدن افراد و مصرف کنندگان به روش بازاریابی و پیامک تبلیغاتی می شود توضیحاتی داده شد در این بخش چند عامل دیگر که باعث اعتبار بیشترپیامک تبلیغاتی می گردد به بحث خواهیم پرداخت. 
1- شخصی سازی، از جمله خصوصیت منحصر به فرد در موبایل، که باعث هدف گیری صحیح مشتریان و تهیه پیامک تبلیغاتی حساس نسبت به مکان، زمان و نیازهای مشتری را فراهم می نماید. پیامک تبلیغاتی شخصی سازی شده که به طور صحیح برخی از مشتریان را مورد هدف قرار می دهند و با نیازها، ترجیحات و عادات خرید آنها مطابقت می کنند بیشتر به اهدافشان می رسند. انجام این کار حتی ممکن است باعث تشدید تاثیر تبلیغ شود و بازخوردها و پاسخ ها را افزایش دهد و باعث تقویت تصویر موسسه شود.

عوامل موثر بر اعتبار پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۸
نیک اس ام اس پنل اس ام اس