نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

نیک اس ام اس | پنل اس ام اس – سامانه پیام کوتاه - پیامک

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

علت افتخارات پنل ارسال پیامک نیک اس ام اس، با قدمتی 9 ساله در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، تلاش مدیران این سامانه پیامکی در ساده سازی ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران به مخاطبینشان و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با هدف پیشبرد کمپین های تبلیغاتی آنها است. نیک اس ام اس برای آشنایی بیشتر شما با پنل ارسال پیامک انبوه خود، پنل اس ام اس رایگان را برای مدت زمان مشخص در خدمت شما قرار داده تا با بررسی امکانات آن مانند ارسال فرمولی انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و یا پیامک خدماتی، نیک اس ام اس را به رایگان ارزیابی نمایید. باید توجه داشته باشید که پنل ارسال اس ام اس انبوه که در دنیا به عنوان پنل sms bulk شناخته می شود، همواره برای داشتن قدرت تبلیغاتی بالا، هزینه تبلیغاتی پایین و بازدهی فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. ما نیز امکانات مختلف پنل sms شرکت های مطرح دنیا را به صورت کامل در پنل ارسال اس ام اس خود فراهم آورده تا شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی حتی به صورت رایگان بتوانید از سامانه پیامک انبوه یا همان سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نیک اس ام اس، به سمت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود، استفاده نمایند.

پیوندها

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

نظارت و کنترل با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه امکان پذیر می باشد. برخی افراد بر این موضوع اعتقاد دارند که تلفن همراه و استفاده از پیامک در جوامع حاضر به عنوان یک بخش کنترل اجتماعی به خصوص کنترل و نظارت خانوادگی مطرح می باشد. در صورتی که تلفن همراه در ارتباطات میان فردی با آزادی بیشتری همراه است، ولی با این وجود از نظر نحوه کنترل اجتماعی با توجه به گستره مکان جغرافیایی و از نظر بعد فاصله ای ارتباط موثر را امکان پذیر ساخته است. سامانه ارسال پیام کوتاه نیز به نحوی می تواند بخش کنترلی را در قسمت های اجتماعی بزرگ تر ایجاد نماید.

نظارت و کنترل با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

ارسال پیامک با استفاده از پنل اس ام اس معتبر

در بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک با استفاده از پنل اس ام اس جز ابزار اصلی جهت برقراری ارتباط با مشتریان می باشد. برخی افراد به این اندیشه هستند که بازاریابی پیامکی تنها در چند سطر متن خلاصه شده و قابلیت تاثیرگذاری روی مخاطب را ندارند. اما در حقیقت شما برای بازاریابی پیامکی نیاز به یک پنل اس ام اس دارید تا بتوانید به تعداد بالا پیامک ارسال نمایید. هم چنین پنل اس ام اس برای شما امکاناتی را فراهم می کند که بازاریابی پیامکی شما دارای اثربخشی بیشتری بوده و بهره کافی از این شیوه بازاریابی ببرید. استفاده از پنل اس ام اس نیاز به دانش و تخصص خاصی نداشته و جهت بهره گیری هر چه بیشتر از سامانه ارسال پیام کوتاه نیاز است از تجربیات و تکنیک های موجود استفاده کرده تا در زمان کوتاهی نتیجه مطلوبی را از سامانه ارسال پیام کوتاه خود دریافت نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

پیامک تبلیغاتی و هویت رسانه ای

پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای است. چناچه سه عنصر اصلی از جمله 1- اطلاع رسانی 2- ارائه سرگرمی و 3- آموزش، را جز تشکیل دهنده هویت بخشی یک رسانه در نظر داشته باشیم پیامک تبلیغاتی می تواند سه هدف گفته شده را پوشش دهد و جنبه ای رسانه ای بودن آن بیشتر قابل لمس خواهد بود. بنابراین با در نظر داشتن بخش های گوناگون اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی این بخش می توان گفت پیامک تبلیغاتی یک بخش رسانه ای محسوب می گردد.
امروزه بازار، موبایل و تلفن همراه را به عنوان ابزاری جهت پخش آگهی و هم چنین فروش مبدل نموده است. شرکت های خصوصی و دولتی در این روزها برای اطلاع رسانی و یا درخواست و تبلیغات در هر کجا که هستند، پیامک های ویژه خود را دارند و آن را ارسال می کنند. کارکرد پیامک تبلیغاتی در ابتدا بیشتر مورد استفاده بانک ها، کارخانه ها و برخی از مراکز دولتی جهت تبلیغات محصولات و کالاها و یا خدمات بود. اما با همه گیر شدن و کاهش قیمت این بخش امروزه از انواع اطلاع رسانی از جمله اطلاعات ترافیکی، آب و هواشناسی تا بخش اطلاع رسانی از انواع حراج ها و تخفیف های اجناس مختلف پوشاک، خوراک و غیره را در برمی گیرد.

پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۱
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

پنل اس ام اس و کاربرد اقتصادی

پنل اس ام اس و کاربرد اقتصادی آن شاید مهم ترین دلیل پس از بخش ارتباطی و همه گیر بودن آن بتوان عنوان کرد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده زیاد از روشی پیامکی، کم هزینه بودن آن در برابر دیگر سیستم های ارتباطی و تبلیغاتی می باشد. کاربران با آگاهی از این قضیه می توانند بسیاری از فعالیت های اقتصادی روزانه خود را با این سیستم هماهنگ کنند. باز کردن حساب های بانکی و فعال کردن بخش پیامکی آن توسط اپراتور بانک، کنترل حساب های بانکی و اعتباری، انجام دادن معاملات با این روش، پرداخت نمودن قبوض مختلف آب و برق و تلفن و بسیاری از نمونه های دیگر از جمله کارکردهای این بخش می باشد. این بخش علاوه بر این که هزینه کمی دارد، به میزان زیادی از هدر رفت وقت جلوگیری می کند و می¬توان به نوعی ساختار اقتصادی جدیدی را در سطح جامعه ایجاد کند. که البته امروزه بسیاری از افراد جامعه با این وسیله به شکل روزانه مشغول به کار و فعالیت حرفه ای بوده حتی در تبادلات و معاملات کلان خود از سامانه پیام کوتاه استفاده می کنند.

پنل اس ام اس و دو کاربرد مهم اقتصادی و رسانه ای آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۹
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

سه بخش مهم در استفاده از پنل اس ام اس جهت کسب و کارهای گوناگون وجود دارد که سبب می شود افراد و صنف های مختلف به استفاده از این روش تبلیغاتی روی بیاورند. امتیاز استفاده از این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بسیار بالا بوده و سبب رونق گرفتن کسب کار و حرفه شما می گردد. چناچه بازاریابی پیامکی و نگارش متن پیامک تبلیغاتی شما به درستی صورت گیرد می تواند بر تعداد مشتریان شما بیفزاید و این کار باعث پیشرفت شما در حرفه تان خواهد شد. در زیر به به این سه بخش می پردازیم:

سه بخش مهم در استفاده از پنل اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۹
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

در مطالب قبلی عنوان شد که برای اثر گذاری هر چه بهتر و جلب اعتماد از سوی مخاطبان و افراد نیاز است که شماره اختصاصی جهت پنل اس ام اس تهیه کرد. شماره اختصاصی پنل اس ام اس باعث کسب اعتبار بیشتر شما می گردد. برخی افراد در هنگام خرید پنل اس ام اس برای کاهش هزینه ها از خرید خط اختصاصی پیامک اجتناب می کنند و از یک شماره خط پیامک به حالت اشتراکی با دیگر کاربران شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس استفاده می کنند، که این موضوع سبب بی اعتباری پیامک های ارسالی آن ها خواهد شد. حالا شاید سوال شما این باشد علت بی اعتباری استفاده از شماره اشتراکی چیست؟ 

شماره اختصاصی پنل اس ام اس باعث کسب اعتبار بیشتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۲
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

زمانی که تبلیغات یک شرکت از روش های مانند تبلیغات تیزری و بیلبوردی به عنوان یک تبلیغات همه گیر صورت می پذیرد عوامل بسیاری درگیر آن می شوند تا آن اثرگذاری مطلوبی داشته باشد. اما سوال اصلی این است که روش های تبلیغاتی به صورت پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی کدامیک از این روش ها بیشترین اثر را دارد؟ روش های تبلیغاتی به صورت سازه های طراحی و گرافیکی شده مانند بیلبورد ها، استند ها و… پس از این که به روش خلاقانه و به شکل نویی مراحل طراحی، گرافیک و چاپ را پشت سرگذاشت نوبت به مکان نصب آن می رسد و باید فضا و مکانی را انتخاب کرد که جز بخش های شلوغ و پر ترافیک منطقه باشد و در معرض دید بیشتری قرار گیرند، همین طور قیمت ساخت این سازه ها بسته به نوع طراحی و مکانی که نصب خواهند شد تغییر می کند. پس از نصب نیز نمی توان به طور دقیق مقدار اثرگذاری آن را اندازه گرفت و متغیرها و فاکتورهای زیادی در آن دخیل هستند. اگر چه این فاکتورها به شکل مستقیمی بر افراد تاثیر دارند ولی هیچ گاه نمی توان آن ها را به درستی اندازه گیری نمود. 

پیامک تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۸:۵۲
نیک اس ام اس پنل اس ام اس
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

در هر رسته و حرفه ای خلاقیت رمز اصلی پیشرفت و توسعه آن می باشد. خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی نیز سبب می گردد پیامک تبلیغاتی شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بحث رقابتی شرکت، موسسه و یا هر حرفه ای که در آن مشغول هستید پیشرفت و گوی سبقت را از دیگر رقبای شما برباید. اما واقعا چگونه می توان در ارسال پیامک تبلیغاتی خلاقیت ایجاد کرد؟ برای انجام این بخش شما باید روش های گوناگونی را به کار بگیرید. در زیر ما به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم. 

خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۴
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

نگارش یک متن تبلیغاتی زمانی موثر است که دارای اثر گذاری به مخاطب باشد و سریعا بازخورد داشته باشد اینکه محصول شما دارای چه مقدار کیفیت بوده و یا چه مزایایی دارد نباید فقط از جنبه دید شما باشد بلکه باید به نحوی تبلیغ گردد که باعث جذب مشتری گردد و دیدگاه مخاطب را باید در نظر داشت. پنل اس ام اس و تبلیغ به شکل پیامک انبوه یکی از موثرترین انواع تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین اثر می باشد. چگونگی نوشتن یک متن تبلیغاتی و با کیفیت در پنل اس ام اس مهارتی است که شما باید قبل از نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی فرا بگیرید.

چگونگی ایجاد پیام تبلیغاتی موثر و با کیفیت در پنل اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۸:۱۲
نیک اس ام اس پنل اس ام اس

نگرش نسبت به پیامک تبلیغاتی و عوامل موثر بر آن

نگرش مصرف کننده نسبت به پیامک تبلیغاتی با داشتن اثرات منفی و مثبت، به طور وسیع توسط محققان تبلیغات و بازاریابی مورد بررسی قرارگرفته است که نگرش مصرف کنندگان نسبت به پیامک تبلیغاتی، گرایش آن ها نسبت به برند و تمایل ایشان را به خرید از طریق احساسات هیجانی آن ها در حین تبلیغ تحت تاثیر قرار می دهد. محققان به این نتیجه رسیدند که به طور کلی هرچه نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغ و نوع نوشتار پیامک تبلیغاتی مثبت تر باشد احتمال به خاطر آوردن آن بیشتر خواهد بود. تا کنون تحقیقات زیادی در کشورهای مختلف راجع به نگرش نسبت به پیامک تبلیغاتی و عوامل موثر بر آن صورت گرفته است. برخی از مطرح ترین عوامل عبارتند از:

نگرش نسبت به پیامک تبلیغاتی و عوامل موثر بر آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۸
نیک اس ام اس پنل اس ام اس